Poprzedni temat :: Następny temat
Nienawiść do drzew?
Autor Wiadomość
hanka55 

Wysłany: 2012-01-07, 15:37   Nienawiść do drzew?

Raba golona

Tak, było w lipcu 2011 -brzegi wcześniej zadrzewione i nie do przebycia.
Ostatnio zmieniony przez hanka55 2014-11-20, 16:44, w całości zmieniany 1 raz  

hanka55 

Wysłany: 2012-01-07, 16:05   

A wycinanie Raby, zaczęlo się za szkołą podst. nr 2, w lipcu 2011, tak:
Ostatnio zmieniony przez hanka55 2014-11-20, 16:45, w całości zmieniany 2 razy  

mlody 
Sponsor forum
inż.Mamoń

Wysłany: 2012-01-08, 13:20   

nie znam się na ogrodnictwie ale moim zdaniem ładniej było przed wycięciem.
Może wycinka jest związana ze sprawami przeciwpowodziowymi ?

lugoshi 
musicwatchgirlsgoby

Wysłany: 2012-01-08, 13:55   

Nie znam się na tym, ale dla mnie to chaszcze.
Uporządkowali.
Za 10 lat będzie jak na początku.
Z przyrodą nie wygrasz.

GAZDA 
Sponsor forum

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 2012-01-08, 15:58   

no to po co to porządkować jak i tak odrośnie? ino koszty za które płacimy my wszyscy...

lugoshi 
musicwatchgirlsgoby

Wysłany: 2012-01-08, 17:27   

Cywilizacja Gazda.
Cywilizacja*.

*Cywilizacja = uporządkowanie. W krótkowzroczności swego żywota odkurzamy kąciki w swych domkach, dbamy o rozkłady jazdy i regulację zegarków. Drżymy ze strachu aby dająca poczucie stabilności wątła budowla namiastki porządku w niewidomokiedy-niewiadomogdzie nie runęła i nie pogrzebała tlącej się nadziei swych budowniczych. :-)

GAZDA 
Sponsor forum

Ostrzeżeń:
 1/3/3
Wysłany: 2012-01-08, 21:18   

no ale tam mieszkają ino bobry, wiec na co im twoja cywilizacja? po co cywilizować haszcze?
las też byście chcieli cywilizować? hehe
cywilizować i porządkować to se można w chałpie swojej...

lugoshi 
musicwatchgirlsgoby

Wysłany: 2012-01-08, 21:22   

Bobry wprowadzają chaos.
Chaos zły. :-D

Las?
Dawno policzony, zważony, zmierzony.
Wzrasta planowo.
Wycinany.
Hodowany.
Kontrolowany.
Las już nie jest groźny.
Bogowie zamieszkujący dziuple,
potoki,